środa, 1 maja 2013

Pretty Lady

Witajcie, dziś chciałabym Wam pokazać pracę, którą przygotowałam na mój gościnny post na blogu Scrapki.pl. Możecie tam również zobaczyć jakie produkty wykorzystałam do zrobienia tej pracy. Mam nadzieję, że Wam się podoba. :)

Hello, today I wanna show you my layout, which I made as a Guest Designer for Scrapki.pl.  You can also see there what kind of products I used on this page. Hope you enjoy it!




W końcu nadszedł maj, a ja w końcu skończyłam szkołę. Już nigdy nie usiądę w szkolnej ławce, już nie będę codziennie spotykała się z moimi przyjaciółmi... Ach będzie mi brakować szkolnych lat. A za tydzień matura, więc uciekam robić ostatnie powtórki. ;)

We have May already!And I finished High School already! I'll miss my friends and teachers. But I'm going to have an A-level exam next week, so I'd better study some math and literature. 

Pozdrawiam! Enthia

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam od zawsze i na zawsze! :D
    A co do matury to z uśmiechem i będzie dobrze. Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki! I za trzymanie kciuków będę wdzięczna. :D

      Usuń
  3. Cudowna praca!!! I trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełen romantyzm! Fajnie :)
    I powodzenia z M.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna praca! i trzymam kciuki oczywiście :) ale coś mi mówi, że to nie będzie dla ciebie problem, dziewczyny, które tworzą takie prace muszą mieć dobrze poukładane w głowie :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny. Jestem absolutnie i nieodwracalnie zauroczona. Na amen!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudo :D uwielbiam!
    powodzenia na maturach :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ tu szczegółów...ile tu się dzieje....i takie delikatne kolorki.....:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi niesamowite wrażenie! :)
    Połamania długopisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile szczegółów i warstewek, ach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam to! Kolory, warstwy - sama magia :)

    OdpowiedzUsuń