piątek, 17 lutego 2012

Leniuchuję

Leżę sobie w łóżku. Znów mój głos przestał działać i próbuję go odzyskać poprzez niewychodzenie z łóżka. Czas ten pożytkuję na rozmyślania i odpoczynek. Nie był to może jakiś ciężki tydzień, ale po feriach znowu musiałam nauczyć się wstawać o szóstej trzydzieści. Dzwonek budzika, to ostatni dźwięk jaki bym o tej porze chciała usłyszeć. Za to później około godziny piętnastej wprost nie mogę się doczekać ostatniego dzwonka w szkole. ;) Wtedy mogę wrócić do domu i zająć się tym co lubię najbardziej - scrapowaniem.
Poniżej dwa nowe scrapy. Oba z nutką koloru czerwonego, żeby wprowadzić troszkę koloru w te zimowe dni.
Wyzwanie #19 u Scrapujących Polek
Photo from HERE
Temat miesiąca w I{lowe}scrap
Tymczasem ja dalej zamierzam leniuchować. Jutro czeka mnie karnawałowa impreza i zamierzam na nią iść czy z głosem, czy bez. ;)
Pozdrawiam! :)

6 komentarzy:

  1. leniuch! impreza tak a lekcje nie? :P i dobrze, też tak robiłam :D

    scrapy są cudowne, te pierwszy zwłaszcza mi się baaaardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm.. letni smak jest pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  3. tęsknię za letnimi smakami, a Ty narobiłaś mi apetytu takim fajnym scrapem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj ten pierwszy scrap.. taki lekki i pelen energii.. czuc w nim wiosne haha :D pieknosci!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle niesamowite scrapy!!

    OdpowiedzUsuń