czwartek, 31 stycznia 2013

Mój pierwszy raz

Dziewczyny na blogu scrapki-wyzwaniowo namawiają do zmierzenia się z czymś nowym. Postanowiłam podnieść rzuconą rękawicę i przy okazji remanentu w moich scrapowych zbiorach, kupiłam sobie trochę mediów. Dotychczas z mediami miałam do czynienia raz - na warsztatach u Czekoczyny, kiedy to zrobiłam blejtram. Jednak nigdy nie mediowałam scrapów. Oczywiście zdarzyło mi się pochlapać farbami, ale dotychczas omijałam takie rzeczy jak Glimmer Misty czy pękające farbki.
Zainspirowana pracami Czeko, rozdziewiczyłam moje nowe mediowe cudeńka. ;)
Efekt mnie zaskoczył. Okazało się, że w moich layoutach jest też miejsce na romantyczną stronę duszy.   Pełno w tej pracy brokatu, perełek, kwiatków - toż to do mnie nie podobne! Ale przyznaję się bez bicia, że bardzo mi się ten efekt spodobał i nie wykluczone, że moje szalone prace, porzucę na rzecz tych bardziej romantycznych. 

A na zdjęciu Honia ze swoim małym skarbem. 




Czy u Was też jest pogoda idealna do siedzenia w domu? Gdy tak wieje i pada za oknem, bez wyrzutów sumienia wskakuję pod koc z laptopem. :)

Pozdrawiam ciepło!

22 komentarze:

  1. Prześliczny scrap, cudnie wyszedł :) Gratuluję pierwszego razu ;) i twórz dalej tak piękne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. woooow! tylko tyle zdołałam wydusić z siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło przepięknie! serio serio, a ten róż pazura dodaje ^^
    btw. Honia jest z Zabrza? bo jakby poznaję swój park xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nieee z okolic stolicy. :)
      Dzięki Gurko!

      Usuń
  4. Prześliczny! Częściej używaj mediów jestes do nich stworzona! O tak! wieje, pada, brrrrrrrrrrrr pod koc ino tylko taaaaaaaaaaaak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha minute po gurce :P :***********

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja. rób tak częściej, bo jesteś mistrzynią mediów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wam, dziewczyny! :D Fajnie, że Wam też się podoba. :)

      Usuń
  7. osz cholerka o.O zamurowało mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. tyle się tu dzieje a jednocześnie bije od niego ciepło i spokój! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny scrap!!!!
    Tyle się na nim dzieje...za każdym razem odkrywam coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny scrap!!!
    Piękne, delikatne kolory :))
    No i te warstwy... kocham :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej!!! Scrap jest po prostu przeboski!!!! Więcej proszę takich "pierwszych razów" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczęka mi opadła! cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudna praca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Woooow jaka piekna praca!!!! I to zdjecie!! Wymieklam...

    OdpowiedzUsuń